شناسه : 32634
نویسنده : تهران بزرگ
عکس
جلسه تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور معرفی شد.

دکتر رسول بهرامی پور رییس سازمان بسیج حقوقدانان کل کشور شد. امروز ضمن تقدير و تشکر از زحمات دکتر سهراب انبارکی، دکتر رسول بهرامی پور طی حکمی توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین بعنوان رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ ، در مراسمی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور بسیج و رییس سازمان بسیج مستضعفین ؛دکتر رسول بهرامی پور به عنوان رییس سازمان بسیج حقوقدانان کل کشور معرفی و از خدمات دکتر سهراب انبارکی رییس پیشین این سازمان تقدیر شد.

گزارش تصویری

 

گزارش تصویری

 

گزارش تصویری

در این مراسم که در سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد، سردار سلیمانی در سخنانی اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت های حقوقی داخلی و بین المللی برای احقاق حقوق ملت و انقلاب اسلامی استفاده شود و تشکیلات بسیج حقوقدانان هم برای همین منظور است که باید برای صیانت از این حقوق شجاعانه، آگاهانه و هوشمندانه با نقشه راه ورود کند. رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به نقش سازمان بسیج حقوقدانان در کمک به قوه قضاییه برای تسهیل امور حقوقی و قضایی اشاره کرد و افزود: تلاش برای کاهش حجم ورودی پرونده های قضایی، گسترش صلح و سازش، مشاوره های حقوقی در مساجد و محلات، آموزش حقوقی و تقویت آگاهی های حقوقی مردم منتج به افزایش کارآمدی نظام اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.