شناسه : 30200
نویسنده : تهران بزرگ
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ قضات وکلا سردفتران دفتریاران و حقوقدانان در محکومیت اغتشاشات اخیر بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺭﺍﺩﻣﺮﺩﺍﻧﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺮ ﺳﺮِ ﻋﻬﺪﺷﺎﻥ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍی ﻓﺮﺍﺭﻧﻜﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﻣﻴﺪﺍﻥ ﺟﻨﮓ، ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍﻳﺴﺘﺎﺩﻧﺪ. ﺑﺮﺧﻲ‌ﺷﺎﻥ ﺷﻬﻴﺪ ﺷﺪﻧﺪ ﻭ ﺑﺮﺧﻲ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺷﻬﺎﺩﺕ‌ﺍﻧﺪ. ﺍﻳﻨﺎﻥ ﺑﻪ‌ﻫﻴﭻ‌ﻭﺟﻪ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻋﻘﻴﺪﻩ ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ. (احزاب ٢٣)

چند روزی است به بهانه احقاق حق و اجرایی عدالت برخی از معلوم الحال‌ها معدود که بروز عملشان روی داعشیان را در خونریزی و آتش افروزی  سفید کرد و با رمز سرکار خانم مهسا امینی اتفاقاتی را در جامعه رقم زدند که کتمان این جنایت در هیچ زمانی از تاریخ حتی با آب زمزم نیز میسر نخواد شد. از همین رو ما حقوقدانان تهران بزرگ نکاتی را پیرامون این موضوع پیگیر خواهیم بود:

۱. عنصر اصلی این فتنه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار و ایادی بی‌هویت منطقه شان در حال پیگیری است لذا ملت شهید پرور ایران اسلامی بالاخص حقوقدانان انقلابی ضمن اشراف بر این مهم کما فی سابق در صحنه خواهند بود و بار دیگر با برخورد انقلابی و قانونی به موقع با این فتنه گری‌ها جبران صدمات و لطمات را از مجرای قانونی پیگیر خواهند بود.

۲. از مراجع قضایی خواستاریم همچون گذشته علاوه بر رسیدگی به اتفاق حادث شده برای مهسا امینی که دختر ما نیز هست باید با سرعت و دقت قانونی و اشد مجازات با اغتشاش گران برخورد نماید و حقوق انقلاب اسلامی که مورد هجمه و لطمه قرار گرفته است را احیا نموده و خسارت آن را از آمرین و مسببین اخذ نماید.

۳. از زحمات چند روزه نیروهای امنیتی از صدر تا ذیل در کمال خضوع و خشوع قدر دانی خواهیم کرد و اعلام میداریم با آمادگی کامل تا حصول نتیجه قانونی برای احقاق حقوق شهدای این فتنه حاضر به پیگیری حقوق این شهدا و خانواده آنان و مجازات مجرمین خواهیم بود.

۴. از مردم شریف و بصیر ایران اسلامی در اوج ادب و احترام بابت شناخت دقیق عرصه، حضور به موقع و دقیق نیز تشکر کرده و اعلام میداریم ظرفیت‌های قانونی انقلاب اسلامی برای احقاق حق و جلوگیری از ظلم بی نهایت فراوان بوده و همچون گذشته قوه قصاییه با سرعت بالا و دقت قانونی علاوه بر مشخص کردن زوایای فوت مهسا امینی مجازات های اخلال گران و فتنه گران که هدفی جز اسلام ندارند را مشخص و با برخورد قاطع مبین خواهد کرد.

در پایان نیز به استکبار جهانی و ایادی شیطانی آن اعلام می‌دارد ملتی که تفکرش ریشه در عاشورا و شهادت دارد از توهم ایجاد رعب و وحشت هراسان نخواهد شد و ان شاءالله به زودی پرچم انقلاب اسلامی به دستان صاحب اصلی آن داده خواهد شد و انقلاب مهدوی تجسم کامل پیدا خواهد کرد.

و سلام علی من تبع الهدی

حقوقدان، قضات، وکلا، سردفتران و دفتریاران تهران بزرگ

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.